Kiedy konwencjonalny marketing przestaje działać. Jak firma farmaceutyczna może budować zaufanie do marki?

Marketing bezpośredni jest najtańszym i najskuteczniejszym sposobem dotarcia do potencjalnego klienta - w tym wypadku lekarza. Podczas konferencji możemy zebrać znacznie więcej informacji o konkretnych klientach i lepiej ich sprofilować. To tu jesteśmy bliżej. Podczas kongresu możemy zaobserwować jakimi tematami dany lekarz najbardziej się interesuje i na tej podstawie przedstawić najlepszą, najbardziej optymalną ofertę. Prowadzenie dwustronnej rozmowy jest realnym kanałem sprzedaży w tak trudnej i hermetycznej branży, jaką jest medycyna. Jak zbudować zaufanie do marki? Jak zbudować zaufanie do samego produktu? Dzięki konferencjom medycznym, firmy farmaceutyczne mają możliwość bezpośredniego "zareklamowania produktu". Lekarze pracujący na leku w panelu dyskusyjnym mogą przedstawić studia przypadków, świadczące o skuteczności danego produktu. To zalążek propozycji jakie mamy dla sektora farmaceutycznego. W każdy piątek będziemy przybliżać możliwości marketingu w branży farmaceutycznej. Macie pytania? Wasza sprzedaż spada? Zapraszamy do nas: 4OpenMind