Blog
Blog o PharmaMarketingu, zdrowiu i innowacjach w biznesie medycznym
Przeglądaj nasze wpisy i odkrywaj nowe możliwości
Jak nie zbierać kubków: Przewaga konkurencyjna w pharmamarketingu, czyli jak zrobić kampanię, która zaskoczy wszystkich
Jak nie zbierać kubków: Przewaga konkurencyjna w pharmamarketingu, czyli jak zrobić kampanię, która zaskoczy wszystkich Kubki? Długopisy? No cóż… Mamy...
Jak sztuczna inteligencja zmienia pharmamarketing: Przewaga konkurencyjna dla Twojej firmy
Sztuczna inteligencja – ten magiczny termin, który od kilku lat nieprzerwanie powraca w rozmowach o przyszłości marketingu, technologii, a teraz...
Jak sztuczna inteligencja zmienia pharmamarketing: Przewaga konkurencyjna dla Twojej firmy – Polskie przykłady i badania
Sztuczna inteligencja – ten termin, który przez lata kojarzył się z technologią przyszłości, w 2025 roku jest już częścią codzienności...
Kobiety w Nauce i Biznesie: Siła, której nie da się zignorować
Jest 2025 rok, a kobiety wciąż muszą udowadniać, że potrafią. W nauce. W biznesie. A w pharmamarketingu i medycynie? Zdecydowanie...
AI w Pharmamarketingu: Rewolucja, która Cię zaskoczy
AI w Pharmamarketingu: Rewolucja, która Cię zaskoczy Sztuczna inteligencja (AI) nie jest już tylko modnym hasłem – to rzeczywistość, która...
MARKETING A CANCEL CULTURE
Z pojęciem cancel culture zetknął się zapewne każdy, kto śledzi doniesienia medialne. Ktoś robi lub wypowiada publicznie coś, co uznano...
Najbardziej pożądane kompetencje w marketingu
Branża w potrzebie Według U.S. Bureau of Labor Statistics całkowite zatrudnienie w marketingu do 2031 roku wzrośnie o 10 procent,...
List w butelce, czyli o e-mail marketingu
Dziwne stworzenie. Przynależy jakby do kilku różnych gatunków na raz. Wydawało się jeszcze niedawno, że może być na wymarcie —...
(Nie)skuteczny marketing
Marketing jest ważny — to wie każdy przedsiębiorca. Ale jaki marketing? Każdy, a w każdym razie większość przedsiębiorców, zna z...
Real-time marketing, czyli kiedy nie warto zwlekać
Real-time marketing, czyli kiedy nie warto zwlekać By uprawiać skuteczny marketing, trzeba mieć strategię (nudy!). Strategia powinna być rozpisana na...