Izabella Sobiech

MARKETING A CANCEL CULTURE Z pojęciem cancel culture zetknął się zapewne każdy, kto śledzi doniesienia medialne. Ktoś robi lub wypowiada publicznie coś, co uznano za niepoprawne politycznie, kontrowersyjne, oburzające, krzywdzące – i nagle staje się zgniłym jabłkiem dla popleczników, wątpliwą pożywką dla złośliwych mediów, personą non grata na salonach. Znika z codziennego życia, a właściwie …

Izabella Sobiech

WEBINARY W MARKETINGU Jeśli ktoś miał jakieś wątpliwości, że za pomocą Internetu można realizować wszelkie niemal formy aktywności bez wychodzenia z domu, to pandemia COVID-19 musiała je rozwiać jak dym z ogniska. Ludzie byli zmuszeni do robienia zakupów i studiowania w sieci, do ćwiczeń tylko z pomocą internetowego tutorialu, do wykonywania pracy oraz organizowania spotkań …

Izabella Sobiech

eko marketing KIEDY MARKETING JEST ZIELONY Przedrostek eko- upowszechnia się w polszczyźnie – a także innych językach świata. Ekokosmetyki, ekogroszek, ekomoda czy ekomarketing mają oczywiście wspólny mianownik, a jest nim zwrot ku naturze, w szczególności ku ochronie przyrody, dostrzegalny od lat głównie w krajach rozwiniętych. Zjawisko to przybrało na intensywności w związku z postępującymi nieuchronnie, …

Izabella Sobiech

MARKETING KŁAMSTW CZYLI O FAKE NEWSACH I NIE TYLKO Marketing to sztuka komunikacji, prawda? Jego obszarem działania jest więc szeroko rozumiana infosfera: przestrzeń mediów, w szczególności Internetu, szumiąca i buzująca różnego rodzaju informacjami, newsami, danymi. Można ją porównać do żywego organizmu, w którym jednostka informacji pełni rolę komórki. Ten organizm, jak zresztą każdy inny, bywa …