Izabella Sobiech

e- mail MARKETING List w butelce, czyli o e-mail marketingu Dziwne stworzenie. Przynależy jakby do kilku różnych gatunków na raz. Wydawało się jeszcze niedawno, że może być na wymarcie — dziś ma się coraz lepiej. Niełatwo wszakże je oswoić. Tak, odpowiedź na pytanie „o czym mowa?” sama przychodzi na myśl — mowa o mailu marketingowym.  …

Izabella Sobiech

MARKETING Branża w potrzebie Według U.S. Bureau of Labor Statistics całkowite zatrudnienie w marketingu do 2031 roku wzrośnie o 10 procent, co daje większą wartość niż ogólna średnia dla wszystkich pozostałych zawodów. W samych Stanach oznacza to ok. 35000 nowych miejsc pracy każdego roku w ciągu dekady.  Wydawać by się mogło, że tak świetnie prosperująca …

Izabella Sobiech

MARKETING A CANCEL CULTURE Z pojęciem cancel culture zetknął się zapewne każdy, kto śledzi doniesienia medialne. Ktoś robi lub wypowiada publicznie coś, co uznano za niepoprawne politycznie, kontrowersyjne, oburzające, krzywdzące – i nagle staje się zgniłym jabłkiem dla popleczników, wątpliwą pożywką dla złośliwych mediów, personą non grata na salonach. Znika z codziennego życia, a właściwie …

Izabella Sobiech

WEBINARY W MARKETINGU Jeśli ktoś miał jakieś wątpliwości, że za pomocą Internetu można realizować wszelkie niemal formy aktywności bez wychodzenia z domu, to pandemia COVID-19 musiała je rozwiać jak dym z ogniska. Ludzie byli zmuszeni do robienia zakupów i studiowania w sieci, do ćwiczeń tylko z pomocą internetowego tutorialu, do wykonywania pracy oraz organizowania spotkań …